خرید جدیدترین و بهترین کیف مدرسه ای دخترانه ابتدایی

7/بهمن/1402 وبلاگ
بدون دیدگاه

خرید جدیدترین و بهترین کیف مدرسه ای دخترانه ابتدایی : کیف مدرسه دخترانه ابتدایی برای یک قشر در سنین بسیار پایین طراحی شده است. دختر بچه ها قرار است، این کیف را به همراه لوازم فراوان داخلش تا مدت طولانی همراه خود به مدرسه برده و حمل نمایند. به همین دلیل باید از مهمترین ویژگی های این محصول، جلوگیری از آسیب به اسکلت بندی بدن این نوجوانان باشد.

اغلب کیف مدرسه دخترانه ابتدایی با قیمت مناسب از میان کوله ها با دوبنده انتخاب میشوند. این کیف ها به دلیل توزیع فشار از افتادگی شانه، خمیدگی قامت و بروز ضایعات نخاعی جلوگیری می کنند. باید قبول کرد که کودکان خصوصا دختر بچه ها جثه نحیفی دارند.

از این رو والدین گاها ترجیح می دهند، یک نمونه کیف مدرسه دخترانه ابتدایی چرخدار را برای آنها تهیه نمایند. بدین ترتیب به آنها در حمل و جابه جایی راحت تر کیف یاری رسانند. امروزه کیف مدرسه دخترانه ابتدایی ارزان، مقاوم و با سایزبندی مناسب در بازار فراوان است. این دقت نظر شمارا می طلبد تا علاوه بر انتخاب یک کیف مدرسه دخترانه ابتدایی شیک به دیگر معیارهای مهم این ابزار در زمان خرید توجه نمایید. بدین ترتیب کیفی کاربردی مناسب با سن و مقطع تحصیلی کودک خود را گزینش کنید.

راهنمای خرید کیف مدرسه دخترانه ابتدایی

والدین مسلما در اولین گام برای تهیه کیف مدرسه دخترانه ابتدایی به سراغ رنگ مورد پسند این گروه می روند. سپس از میان اشکال مختلف آن را که با سلیقه و روحیه دختر خانم جوانشان تطابق بیشتری دارد، گزینش می کنند. ولی به عنوان والدین فهیم نباید معیارهای دیگری مانند اندازه کیف، وزن کیف، جنس کیف و کیفیت و استحکام این کالا را از خاطر ببرید. در غیر این صورت در طولانی مدت از انتخاب خود پشیمان و نادم می شوید.

اگر هدفتان تهیه یک کیف مدرسه دخترانه ابتدایی با قیمت مناسب است، مسلما گزینه هایی مانند قابلیت شست وشو، وجود لایه اسفنجی پشت کیف، جنس بندها، لوازم همراه و بسیاری موارد دیگر بر روی قیمت تاثیرگذار هستند. حتی می توان گفت، کیف مدرسه دخترانه ابتدایی چرخدار به نسبت نمونه های معمول کمی گران تر است.

خرید کیف مدرسه دخترانه ابتدایی چرخدار

باید قبول کرد که کیف مدرسه دخترانه ابتدایی چرخدار کمی از نمونه های معمولی سنگین تر است. از این رو وجود تعدادی جیب که به پخش کردن اوزان لوازم کودک کمک نماید و فشار را از یک قسمت خاص بردارد، بسیار مهم است. ابعاد کیف را نیز متناسب با کودک خود انتخاب نمایید تا در حمل کیف از راه پله ها مشکلی نداشته باشد. بسیاری از والدین که در پی یک کیف مدرسه دخترانه ابتدایی ارزان هستند، به خریدهای اینترتی روی می آورد. در این فروشگاه ها انواع کیف مدرسه دخترانه ابتدایی شیک به دلیل حذف واسطه ها با قیمتهای به صرفه تری عرضه می شوند. از این رو حتی می توان یک کیف چرخدار با قیمتی بسیار پایین تر یافت و خریداری نمود.

تنظیم کوله مدرسه روی بدن

1. ابتدا همه بندهای کوله را شل کنید و آن را روی شانه های خود بیندازید.

2. دقت کنید که قسمت بالایی کوله دقیقا بین دو کتف شما قرار گرفته باشد درغیر این صورت آن را تنظیم کنید تا کاملا وسط باشد.

3. کمربند کوله پشتی را روی لگن خود قرار داده آن را ببندید( بندهای بالایی کوله را تنظیم کنید تا کمربند آن روی لگن شما قرار بگیرد.).

4. هنگام سنگین بودن کوله، بندهای شانه کوله را بکشید تا تحمل وزن برای بدنتان آسان تر شود.

5. بند قفسه سینه را زیاد سفت و محکم نبندید.

عوارض کیف مدرسه غیر استاندارد

استفاده از کیف هاي‌ غیر استاندارد عوارضی چون ابتلا به کمر دردهای مزمن – گودی کمر – شانه هاي‌ نامتقارن – تمایل شانه ها بطرف جلو و انحنای ستون مهره ها را در پی خواهد داشت. شیوع کمردرد، انحنای ستون مهره ها و خم شدن شانه ها بطرف جلو در بین دانش آموزان دختر بیشتر از پسران گزارش شده است.

نکته قابل توجه این که نابهنجاری هاي‌ قامتی با تغذیه مناسب، ورزش، یادگیری اصول صحیح نشستن و راه رفتن، در مراحل اولیه قابل درمان است.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها