https://bazarkifiran.com/a2/127/

کیف مجلسی زنانه کد 127

کیف مجلسی زنانه کد 127

تضمین کیفیت

رنگ مورد نظر را انتخاب کنید:

(اگر دارای طرح ذکر شده، قبل ارسال با شما جهت هماهنگی طرح تماس میگیریم)
ناموجود
جهت افزودن به سبد خرید لطفا یک گزینه را انتخاب کنید


نقد و بررسی اجمالی

کیف مجلسی زنانه کد 127

کیف مجلسی زنانه کد 127 تهیه شده از چرم مصنوعی بسیار با کیفیت تهیه شده که بسیار زیبا و مقاوم است و هرگز پوست پوست نمیشود . کیف مجلسی زنانه کد 127 دارای دو بند میباشد ،  بند کوتاه دست ی و بند بلند دوشی که قابلیت تنظیم دارد .کیف مجلسی زنانه کد 127 دارای دو محفظه و دو جایگاه مجزا و آستر کشی شده برای قرار دادن وسایل هایتان میباشد که شما میتوانید به راحتی وسایل هایتان را در آن قرار دهید .در پشت کیف مجلسی زنانه کد 127 یک محفطه کوچک وجود دارد که دارای زیپ است و شما میتوانید وسایل مورد نیاز خودتان را در آن قرار دهید .

کیف مجلسی زنانه کد 127 در جلوی کیف برای زیبایی بیشتر گلی از جنس چرم تهیه شده است که زیبایی کیف مجلسی زنانه کد 127 را چند برابر کرده است . کیف مجلسی زنانه کد 127 دارای رنگ مشکی بوده که برای استفاده در میهمانی ها و مجالس مناسب است و همچنین ست کردن کیف مجلسی زنانه کد 127 با لباس ها و کفش تان بسیار راحت است . زیپ های کیف مجلسی زنانه کد 127 فلزی هستند که طول عمر بیشتری دارند .از دیگر ویژگی های کیف مجلسی زنانه کد 127 دوخت تمیز آن است .

 خرید کیف مجلسی زنانه کد 127

بازار کیف ایران بزرگ ترین تولید کننده کیف در ایران است . برای خرید تک و خرید عمده کیف مجلسی زنانه با قیمت استثنایی میتوانید از طریق سایت و یا تماس با شماره های موجود در سایت سفارش خود را ثبت نمایید . 



مشخصات فنی



برچسب ها



ارسال دیدگاه

جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید

دیدگاه ها
محصولات مرتبط