https://bazarkifiran.com/a/109/

کیف دوشی کد 118

کیف دوشی کد 118

تضمین کیفیت

رنگ مورد نظر را انتخاب کنید:

(اگر دارای طرح ذکر شده، قبل ارسال با شما جهت هماهنگی طرح تماس میگیریم)
ناموجود
جهت افزودن به سبد خرید لطفا یک گزینه را انتخاب کنید


نقد و بررسی اجمالی

کیف دوشی کد 118  ، یکی از اکسسوری‌هایی که همیشه در کمد آقایان وجود دارد، کیف است. معمولا در محیط های کاری، اداری و حتی سفر کیف همراه آقایان است و وسایل ضروری مثل گوشی، کیف پول و مدارک را در آن قرار می‌دهند. کیف مردانه، علاوه بر جنبه نگهداری وسایل، جنبه زیبایی نیز داشته و در واقع تکمیل کننده استایل آقایان است. اگر همیشه دغدغه گم کردن وسایلتان را دارید، داشتن کیف میتواند گزینه امنی برای نگهداری وسایل، اسناد، خودکار، کاغذ و سایر لوازم شخصی باشد. 

انواع کیف مردانه 

کیف مردانه مانند سایر اکسسوری‌ها انواع و اقسام مختلفی دارد و تنوع آن بسیار گسترده و زیاد است. برای انتخاب کیف، آنچه حائز اهمیت است، کاربری کیف است. اگر به‌دنبال کیف راحت برای رفتن به سفر و گردش می‌گردید، کیف اسپرت یا کوله پشتی انتخاب مناسبی است، اما اگر دنبال یک کیف مناسب برای موقعیت‌های رسمی و اداری هستید، بهتر است از کیف دستی استفاده کنید. البته به جز کیف دستی و کوله، انواع دیگری از کیف وجود دارد که بسته به شرایط از آنها می‌توان در موقعیت‌های مختلف استفاده کرد:

کیف مردانه جیبی : کیف جیبی و جاکارتی همان طور که از نامش مشخص است، به‌راحتی در جیب قرار گرفته و می‌توان برای جا دادن کارت و اقلام کوچک از آن استفاده کرد. در میان انواع کیفها، کیف جیبی پرکاربردتر از بقیه است و تقریبا اکثر آقایان در بین کیف‌هایشان، حداقل یک عدد کیف جیبی دارند که همیشه همراهشان است. 

کیف مردانه یک طرفه : یکی از دیگر انواع کیف ها، کیف های بندی یا یک طرفه است که معمولا وقتی استفاده میشوند که نخواهیم وسایل زیادی در کیف بگذاریم. این کیف‌ها به صورت کج یا یک طرف شانه‌ها انداخته شده و معمولا اندازه آنها کوچک است. 

کیف رودوشی: کیف رودوشی، روی دوش انداخته شده و می‌تواند دارای بند کوتاه یا بلند باشد. کیف رودوشی ساده جزو کیف های دم دستی و پرکاربرد است که به‌ راحتی میتوان آن را انداخت و بیرون از منزل استفاده کرد. اما کیف رودوشی مجلسی نیز داریم که میتوان در مهمانی‎ ها و دورهمی‌ها از آن استفاده کرد.

کیف کمری: شاید بتوان گفت کیف کمری جزو راحت‌ ترین کیف‌هایی است که میتوان همراه داشت. کافی است آن را به کمر بست و راه رفت تا اصلا فراموش کرد، کیفی همراه خود دارید. این کیف به‌دلیل مدل بسته شدن خود، مطمئن‌تر از بقیه کیف‌ها بوده و اگر چیز با ارزشی همراهتان است بهتر است از این کیف‌ها استفاده کنید تا کمتر نگران دزدیدن وسایل‌تان باشید. 
رنگ‌های محبوب کیف مردانه

برای آقایان معمولا رنگ‌هایی مثل مشکی و قهوه‌ای در خرید کیف مرسوم و متداول است. اما گاهی سرمه‌ای و طوسی نیز در بین رنگ انواع کیف مردانه مشاهده میشود. انتخاب رنگ کیف کاملا سلیقه‌ای بوده و باید متناسب با استایل و رنگ دیگر اکسسوری‎‌ها مثل کمربند و همچنین کفش مردانه انتخاب شود.

جنس های محبوب کیف مردانه 

چرم، پارچه و جیر از جنسهای محبوب کیف است که در انتخاب آن‌ها علاوه بر سلیقه، راحتی و کاربری‌ شان نیز اهمیت دارد. البته به‌ صورت کلی انواع کیف مردانه چرم به ویژه کیف مردانه چرم دست دوز برای جلسات کاری و مکان‌های رسمی و جنس‌های دیگر برای استفاده روزمره کاربرد دارد.

برندهای معروف کیف مردانه

از بین برندهای ایرانی، چرم درسا و چرم مشهد محبوب‌ترین برندها برای خرید کیف است که مدل‌های متنوعی از کیف مردانه برند را تولید می‌کنند، اما محصولات برندهای خارجی مثل کیف مردانه لویی ویتون ، آلدو، دنیلی و کالینز نیز طرفداران زیادی در سراسر کشورها داشته و جزو پرفروش‌ترین برندهای کیف در سطح جهانی به‌حساب می‌آیند.

خرید آنلاین کیف مردانه از بازار کیف ایران

خرید اینترنتی امروزه جای خرید حضوری را گرفته است. کافی است اهل خرید باشید تا شیرینی خرید آنلاین را درک کنید. در خرید آنلاین نیاز به صرف زمان و هزینه یا ماندن در ترافیک‌های سنگین نیست. تنها کافی است سری به سایت زده و از بین هزاران مدل کیف و کفش و سایر البسه، کالای مورد نیازتان را با قیمت مناسب انتخاب کرده، سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.



مشخصات فنی



برچسب ها



ارسال دیدگاه

جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید

دیدگاه ها
محصولات مرتبط