https://bazarkifiran.com/a2/101/

کیف دوشی زنانه کد 101

کیف دوشی زنانه کد 101

تضمین کیفیت

رنگ مورد نظر را انتخاب کنید:

(اگر دارای طرح ذکر شده، قبل ارسال با شما جهت هماهنگی طرح تماس میگیریم)
ناموجود
جهت افزودن به سبد خرید لطفا یک گزینه را انتخاب کنید


نقد و بررسی اجمالی

کیف دوشی زنانه کد 101 ، از دسته کیف های دوشی این برند است. یک کیف شیک که دارای 1 محفظه کاملا بزرگ است . که برای شما بانوی خوش سلیقه کاربرد فراوانی خواهد داشت. وجود زیپ بزرگ در کیف استفاده آسان را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

علاوه بر تمام خصوصیات منحصربفرد در محصولات بازار کیف ایران ، جنس خارجی آن آرامش خیال از کیفیت اجناس این تولید کننده داخلی را به شما هدیه خواهد داد.

خرید کیف دوشی

کیف دوشی عمدتاً برای خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از مهمترین لوازم و اکسسوری ها در دنیای مد است .  کیف های دوشی در اندازه و طرح طرح و رنگهای متفاوت و متنوعی تولید می شود . در کیف دوشی معمولا لوازمی مثیدل کل پول تلفن همراه لوازم آرایش و یک سری مدارک مهم قرار میگیرد .

طراحان کیف دوشی می تواند خلاقیت خود را در آن اعمال کند . از کیف دوشی میتوان هر جایی استفاده کرد زیرا حمل و نقل آسان و راحت است . کیف های دوشی را با هر قیمتی می توان تهیه نمود . البته لازم به ذکر است که کیف های دوشی برند همچنان با قیمت‌های بالاتر به فروش می رسند. اما شما میتوانید در فروشگاه اینترنتی بازار کیف ایران کیف های دستی و دوشی زنانه را با قیمتی مقرون به صرفه به صورت تک و عمده خریداری نمایید .

نکاتی درباره کیف دستی و دوشی زنانه

* اگر می خواهید از کیفی به طور روزانه استفاده کنید و آن را با انواع مانتو های خود ست کنید بهتر است از کیف دستی یا کیف های دوشی استفاده کنید  که رنگ خنثی دارند مثل طوسی مشکی و سفید در صورت پوشیدن مانتوی با طرح شلوغ و یا رنگی بهتر است از کیف دوشی تک رنگ استفاده کنید تا توجه اطرافیان را به خود جلب نمایید.

 * اگر شما علاقه به پوشیدن لباسهای خنثا دارید،  استفاده از کیف دستی که تکه های رنگی مثل زرد یا قرمز دارد بسیار مناسب است.

*  اگر جثه کوچکی دارید باید در انتخاب کیف دوشی دقت کنید چرا که کیف دوشی سایز بزرگ برای شما مناسب نمیباشد اما اگر قد بلند هستید سایز کیف دوشی اهمیتی ندارد.

* اگر میخواهید توجه به قسمت بالاتنه شما زیاد شود باید کیف دوشی تهیه نمایید که بند کوچکتری داشته باشد و در قسمت بالاتنه شما قرار بگیرد امروزه کیف های دوشی کوچک و زیر بغلی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.



مشخصات فنی



برچسب ها



ارسال دیدگاه

جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید

دیدگاه ها
محصولات مرتبط