https://bazarkifiran.com/a/91/

کیف دستی و دوشی زنانه کد 100

کیف دستی و دوشی زنانه کد 100

تضمین کیفیت

رنگ مورد نظر را انتخاب کنید:

(اگر دارای طرح ذکر شده، قبل ارسال با شما جهت هماهنگی طرح تماس میگیریم)
ناموجود
جهت افزودن به سبد خرید لطفا یک گزینه را انتخاب کنید


نقد و بررسی اجمالی

کیف دستی و دوشی زنانه کد 100 

کیف دستی و دوشی زنانه کد 100 دارای 1 محفظه کاملا بزرگ است . که برای شما بانوی خوش سلیقه کاربرد فراوانی خواهد داشت. وجود زیپ بزرگ در کیف دستی زنانه کد 100 استفاده آسان را برای شما به ارمغان خواهد آورد. این محصول از جنس خارجی تهیه شده است ، و فضای داخلی آن آستر کشی شده است ، بند های کیف دستی و دوشی زنانه کد 100 ترکیبی از چرم و فلز است که مقاومت بسیار بالایی دارد .رویه این کیف دوشی زنانه چرخکاری شده است ، که دارای دوختی بسیار تمیز میباشد و این محصول دارای رنگبندی بسیار کاربردی میباشد که شما با هر سلیقه ای میتوانید آن را انتخاب کنید .

خرید کیف دستی و دوشی زنانه کد 100 

کیف دستی و دوشی زنانه کد 100 عمدتاً برای خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از مهمترین لوازم و اکسسوری ها در دنیای مد است .  کیف های دوشی در اندازه و طرح طرح و رنگهای متفاوت و متنوعی در تولیدی کیف بازار کیف ایران تولید می شوند .  معمولا لوازمی مثل کیف پول تلفن همراه لوازم آرایش و یک سری مدارک مهم در آن قرار میگیرد چون جاگیری زیادی دارد  .

طراحان این محصول می تواند خلاقیت خود را در آن اعمال کند . از کیف دستی و دوشی زنانه کد 100 میتوان هر جایی استفاده کرد زیرا حمل و نقل آسان و راحت است و می توان آن را با هر قیمتی تهیه نمود . بازار کیف ایران بزرگترین تولید کننده کیف در ایران است ، شما عزیزان میتوانید کیف مورد نظر خود را به صورت عمده از تولیدی کیف دستی خریداری  نمایید .



مشخصات فنی



برچسب ها



ارسال دیدگاه

جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید

دیدگاه ها
محصولات مرتبط