https://bazarkifiran.com/a2/102/

کیف دستی زنانه کد 102

کیف دستی زنانه کد 102

کد 102 ، تضمین کیفیت

رنگ مورد نظر را انتخاب کنید:

(اگر دارای طرح ذکر شده، قبل ارسال با شما جهت هماهنگی طرح تماس میگیریم)
ناموجود
جهت افزودن به سبد خرید لطفا یک گزینه را انتخاب کنید


نقد و بررسی اجمالی

کیف دستی زنانه کد 102

کیف دستی زنانه کد 102  دارای 1 محفظه کاملا بزرگ است . وجود زیپ بزرگ در این کیف دستی زنانه استفاده آسان را برای شما به ارمغان خواهد آورد . کیف دستی زنانه کد 102 از جنس خارجی تهیه شده است ، و فضای داخلی این محصول آستر کشی شده است ، بند های کیف دستی زنانه کد 102 چرم است که مقاومت بسیار بالایی دارد . این کیف دستی دارای یک بند بلند برای استفاده دوشی نیز می باشد.

رویه کیف دستی زنانه کد 102 از چرم بسیار با کیفیت تهیه شده است ، که دارای مقاومتی بسیار بالا میباشد .این کیف دستی دارای رنگبندی بسیار کاربردی میباشد که شما با هر سلیقه ای میتوانید آن را انتخاب کنید  رنگ های خردلی ، قهوه ای و مشکی از جمله این رنگ ها است .

خرید کیف دستی و دوشی زنانه کد 102

کیف دستی زنانه کد 102 در اندازه و طرح و رنگهای متفاوت و متنوعی در تولیدی کیف بازار کیف ایران تولید می شوند . در کیف دوشی زنانه کد 102 معمولا لوازمی مثل کیف پول تلفن همراه لوازم آرایش و یک سری مدارک مهم قرار میگیرد چون جاگیری زیادی دارد  .

 ازاین محصول میتوان در هر شرایطی استفاده کرد زیرا حمل و نقل آن آسان و راحت است . شما می توانید این محصول  را با قیمتی استثنایی و فوق العاده از مجموعه ما تهیه نمایید . بازار کیف ایران بزرگترین تولید کننده کیف در ایران است ، شما عزیزان میتوانید کیف مورد نظر خود را به صورت عمده از تولیدی کیف دستی خریداری  نمایید .

 



مشخصات فنی



برچسب ها



ارسال دیدگاه

جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید

دیدگاه ها
محصولات مرتبط