https://bazarkifiran.com/a2/356/

کیف پاسپورتی زنانه کد 356

کیف پاسپورتی زنانه کد 356

کد 356 ، جنس : شرانگ

رنگ مورد نظر را انتخاب کنید:

(اگر دارای طرح ذکر شده، قبل ارسال با شما جهت هماهنگی طرح تماس میگیریم)
ناموجود
جهت افزودن به سبد خرید لطفا یک گزینه را انتخاب کنید


نقد و بررسی اجمالی

کیف پاسپورتی زنانه کد 356

کیف پاسپورتی زنانه تهیه شده از چرم بسیار مرغوب است ، رویه این کیف از جنس شرانگ بوده که بسیار مقاوم است ، و طول عمر بسیار بالایی دارد . دوره های کیف مغزی دوزی شده است که زیبایی آن را چند برابر کرده است ، لبه های کیف چرخکار شده است که علاوه بر مقاومت کیف به زیبایی کیف هم افزوده است .شما میتوانید برای خرید عمده کیف پاسپورتی زنانه  از تولیدی بازار کیف ایران از طریق خریداری نمایید .

یراق آلات کیف رنگ ثابت هستند و خیال شما را از سیاه شدن و رنگ  رفتگی راحت میکند . بند های این کیف از جنس برزنت بوده  که استفاده از آن بسیار راحت است ، همچنین بند های کیف پاسپورتی قابل تنظیم است که شما بسته به نیاز خود میتوانید آن را تنظیم کنید . در پشت کیف زیپی برای گذاشتن لوازم ضرروری مانند جا کلیدی و یا کیف پول وجود دارد که شما میتوانید وسایل هایتان را در آن قرار داده و به کیف خود نظم دهید .

کیف پاسپورتی در اندازه ای متناسب تولید شده است تا شما بتوانید به راحتی پاسپورت و یا سایر مدارک ضروری خود را در آن قرار دهید ، همچنین اندازه متناسب این کیف باعث شده تا بتوانید از آن در روزمره هم استفاده نمایید . بازار کیف ایران تولید کننده کیف زنانه در تهران است که شما میتوانید به صورت تک و عمده سفارش خود را ثبت نمایید .

کیف پاسپورتی دارای رنگبندی بسیار متنوع است که برای همه سلیقه ها مناسب بوده و شما میتوانید بسته به سلیقه خود رنگ مورد نظر را خریداری نمایید .اگر قصد خرید یک کیف با کیفیت و خاص را دارید، این محصول بهترین گزینه بری شما است.

بازار کیف ایران تولید کننده انواع کیف پاسپورتی در تهران است .  شما میتوانید برای خرید انواع کیف از تولیدی بازار کیف ایران طریق سایت و یا شماره تماس های موجود در سایت سفارش خود را ثبت کنید .

 

 



مشخصات فنی



برچسب ها



ارسال دیدگاه

جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید

دیدگاه ها
محصولات مرتبط