😍 هزینه ارسال همه کوله پشتی ها ، رایگان 😍
https://bazarkifiran.com/a2/539/

کوله پشتی پیرکاردین Pierrecardin کد 539

کوله پشتی پیرکاردین Pierrecardin کد 539

کد 539 ، جنس : ریپس خارجی ، ابعاد : 32*47

رنگ مورد نظر را انتخاب کنید:

(اگر دارای طرح ذکر شده، قبل ارسال با شما جهت هماهنگی طرح تماس میگیریم)
۵۹۰,۰۰۰  تومان
جهت افزودن به سبد خرید لطفا یک گزینه را انتخاب کنید


نقد و بررسی اجمالی

کوله پشتی پیرکاردین Pierrecardin کد 539

کوله پشتی پیرکاردین Pierrecardin کد 539 دارای 4 محفظه جدا از هم است که به وسایل های شما نظم میدهد و شما میتوانید در مدرسه و یا دانشگاه از آن استفاده نمایید . جنس رویه کوله پشتی از جنس ریپس خارجی است . داخلی کوله پشتی استر کشی شده است و زیپ ها از جنس فلز هستند که طول عمر بالایی دارند . دوره کوله پشتی مغزی دوزی شده است که باعث میشود کیف شما خم نشود و استایل خیلی خوبی داشته باشد . بازار کیف ایران تولید کننده انواع کوله پشتی در تهران است برای خرید کوله پشتی ارزان میتوانید از طریق سایت سفارش خود را ثبت کنید .

پشت کیف ابر کار شده است که طبی بوده و باعث میشود شانه های شما هنگام استفاده از کوله پشتی خسته نشود ، همچنین دسته‌های محکم که تحمل بار زیادی را دارند به شما این نوید را می‌دهند که می توانید با این کوله بار زیادی را به دنیال خود به این طرف و آن‌طرف ببرید .از دیگر مزایا این کوله پشتی بند های برزنتی بوده که علاوه بر مقاومت بالا قابل تنظیم نیز هستند .در کناره های کوله پشتی دو جیب وجود دارد که میتوانید بطری آب و یا وسایل دلخواه خود را در آن قرار دهید . همه بخش های کیف چرخکار شده است که به زیبایی آن افزوده است و مقاومت بالایی دارد . 

بازار کیف ایران تولید کننده انواع کوله پشتی در تهران است ، برای خرید عمده کوله پشتی و یا خرید تک کوله پشتی با قیمت استثنایی میتوانید از طریق سایت و یا شماره تماس های موجود در سایت سفارش خود را ثبت کنید .

 



مشخصات فنی



برچسب ها



ارسال دیدگاه

جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید

دیدگاه ها
محصولات مرتبط