https://bazarkifiran.com/a2//

کوله پشتی مدرسه deer garden

کوله پشتی مدرسه deer garden

کد ، گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

رنگ مورد نظر را انتخاب کنید:

(اگر دارای طرح ذکر شده، قبل ارسال با شما جهت هماهنگی طرح تماس میگیریم)
ناموجود
جهت افزودن به سبد خرید لطفا یک گزینه را انتخاب کنید


نقد و بررسی اجمالی

کوله پشتی مدرسه deer garden با طراحی و ساختاری که دارد می‌تواند گزینه خوبی برای خرید کوله‌پشتی روزمره شما باشد. این کوله دارای جیب‌های داخلی و بیرونی بوده که به شما کمک می‌کند تا در زمان حمل وسایل خود نظم مشخصی داشته باشید و در صورت نیاز بتوانید به‌سادگی و راحتی وسایل خود را در داخل کوله پیدا کنید.
پارچه استفاده‌شده در تولید این کوله مقاومت خوبی در برابر پوسیدگی و پارگی داشته و عمر بالای کوله را در پی خواهد داشت.  در طراحی این کوله‌پشتی نکاتی را به‌کاربرده تا شما در زمان حمل آن احساس راحتی داشته باشید.  برای خرید عمده کوله پشتی deer garden میتوانید با مراجعه به سایت بازار کیف ایران و یا تماس با شماره های موجود در سایت خرید خود را انجام دهید .

کوله پشتی deer garden دارای وزنی سبک است که شما میتوانید به آسانی آن را حمل و نقل کنید . کوله پشتی deer garden دارای رنگ مشکی است که اسپرت بوده و مناسب برای پسران و دختران میباشد ، این کوله طبق استاندارد ها و ارگونومی بدن ساخته شده و از آسیب های وارده به بدن جلوگیری میکند . کوله پشتی مدرسه deer garden دارای سیستم‌ تنظیم وسایل راحتی و دسته‌های دوش قابل تنظیم تجهیز شده‌ است تا به شما امکان حمل آسان و راحت را بدهد.

نحوه خرید کوله پشتی مدرسه deer garden

برای ثبت سفارش و خرید کوله پشتی میتوانید از طریق سایت و یا تماس با شماره های موجود در سایت کوله پشتی اپل apple را خریداری نمایید .

 خرید عمده کوله پشتی مدرسه deer garden اینترنتی 

از طریق سایت بازار کیف ایران میتوانید کوله پشتی مدرسه deer garden را به صورت عمده و با کیفیتی بسیار بالا و قیمتی مقرون به صرفه خریداری کنید . 

نحوه ارسال کوله پشتی مدرسه deer garden

سفارشات با توجه به محل اقامت از طریق پیک ، پست ، باربری و اوتوبوس به دست شما عزیزان میرسد . بسته ها در دو الی سه روز به دست شما میرسد .



مشخصات فنی



برچسب ها



ارسال دیدگاه

جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید

دیدگاه ها
محصولات مرتبط